A művészeket sem kíméli a járványhelyzet. De ez nem jelenti azt, hogy tehetségüket felhasználva ne tehetnének jót a rászorulókkal.
A brazil művész, Eduardo Kobra számára az utca, a közterek a munkahelyét jelentik. Az élénk színű, kaleidoszkópra emlékeztető képi világról ismert felfestőművész társaival alkotta meg a 2016-os Rio De Janeiro-i olimpiai játékokra a világ legnagyobb falfestményét.
Most a számára munkát adó vibráló nagyvárosok helyett - másokhoz hasonlóan - egy kis településen tölti a karantént a járványt miatt , amely származástól, vallástól, bőrszíntől függetlenül az egész világot sújtja. Ez az eddig ismeretlen helyzet ihlette meg a 44 éves művészt a Coexistence (Együttélés) című képre..
Öt kontinens, öt világvallás, öt gyermek. Mind maszkban, imára emelt kézzel.
Az alkotás még "csak embernagyságú" méretben valósult meg, de a járvány elmúlásával szeretné teljes méretében megfesteni. De ezzel nincs vége a projektnek. Kobra adománygyűjtést szervez, az adakozók közt a festmény nyomtatott verzióit sorsolja ki. Az összegyűlt pénzzel Sao Paulo szegényeit segíti, akiket a karantén még kiszolgáltatottabbá tett, tovább súlyosbítva körükben az éhezést és a nyomort.
(forrás: gulftoday.ae)