Célt talált a téves hívás
2019. augusztus 05. prunuscerasus komment

Célt talált a téves hívás

A papi szolgálatát Californiában teljesítő Goyo Hidalgo atya júniusban a Twitteren osztotta meg azt az „isteni véletlent”, mely által segíthetett.

goyo.png

Goyo atya egyházközsége egy tagját hívta, de üzenete hangpostára került.  „Goyo atya vagyok. Tudom, hogy beszélgetni szeretne. Itt vagyok.”

Az atya telefonja két perccel később csörgött. De a vonal másik végén egy ismeretlen férfi volt. „Régóta szeretnék egy pappal beszélni, de féltem. Honnan tudta?” – mondta.

Goyo atya nem tudta. Egyszerűen csak rossz számot hívott.

Véletlenül egy new york-i számot tárcsázott. Akit hívott, az ország túloldalán volt. A férfit azóta megismertette egy helyi pappal. Azt mondja, a „baleset” miatt teljesen más fényben látja a diszlexiáját, ami miatt gyakran rossz számokat hív. „Az olvasási problémám mindig problémát jelentett nekem, nem szerettem. Most már szeretem.”

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása